Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jan 17, 2009

Joget

cite ni da lama tp aku nak story jugak xkire

once upon a time
ada mamat tiga org mau pirgi itu futsal,
beliau2 adalah aku, syuk n akem
kitorg ni x kaya so g nek moto je la
lama x g futsal so x ingt la jalan nyer

abes kwsan kilang tu kitorg teroka
(tmpt futsal tu kat gudang kinda like that laa)

mase konvoi tu
syuk depan, akem tgh, so aku?
blakang la aiyo..

tiba2 syuk brek ngejut
akem x prasan mase tuh sbb die tgh tgk tmpt futsal tu...
bile die tgk depan je ampirr je langgar syuk
aku rilek jee sbb aku folo dr jauh, tau sgt cmna dua org ni bwk moto...
akem ape lagi berjoget la kat jalan(dgn moto),
ttiba dtg sehelai kereta itam dr arah bertentangan...kabommm!!!! [pancing jer kaboommm tuu :D]

preeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt keta itam tu berbunyi(sbb brek emerjensi)
sipi
mau langgar akem, kalo x melambong 15m aku rasa..kalo aku smpat ukur la

akem? die g kanan jalan pastu lambai2 kitorg(aku & syuk la) dgn muka x bersalah nyer = ="

keta itam tu brenti jap pastu blah
seb bek xkua parang

lpas tu kitorg men futsal dgn gembira... :]

kalo tringat akem lambai2 tu mesti gelak gile2 la wa ckp lu..ahhhhh

2 comments:

Anonymous said...

haha
asl la syuk brek mendadak
akim pun sama, x pdg depan
mmg waras ko x bwk moto dekat ngan diorg berdua
ahaha

Admin said...

hahah maklum aku penunggang veteran, :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails