Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jul 4, 2010

Aku Kene Komen Lagi


Sila baca dari bawah k.


Walaupon aku sedikit terasa tapi trimas la kerana memberi pendapat tentang keperibadian aku. Sob-sob. Aku nak reply tapi takda link. Tolong ye kalo nak aku reply sile kasi link. Takkan nak reply kat chatbox tu. Nasib baik perempuan so aku tak berkire sangat. See? Betapa gentleman nye aku. (K poyo jap)

Terus-terang aku cakap sifat aku yang so-called merendahkan martabat kaum hawa ni sebenarnya kurang tepat. Aku tak kata tak tepat, ye lah aku mungkin terlanjur kata sana sini tanpa sedar ye dak? Kalau real life, percaya la, kalo awak perempuan, nescaya aku akan layan (dan sayang) macam girlfriend sendiri. Walhal bukan gf aku pon.

Layan macam gf tak bermaksud aku perasan yang mereka-mereka ni gf aku. Kadang-kadang aku belanja diorang. (Capap sket) Aku pikap diorang. Tanya nak gi mana?

Kalo tengok wayang, aku tanya nak tengok cite ape? Aku ikot je. Tapi ye lah, kalo buat baik, orang senang lupe. Kalau buat tak baik, bukan jahat, tak baik sikit je, ada la orang tarik nafas pastu meluahkan kata-kata tak puas hati kat aku. Nasib badan.

ps: cakap pasal ni, teringat kat seseorang yang dulu selalu kuar dengan aku, tapi sekarang aku dilupakan. :'(

23 comments:

Nyetok said...

Tahniah bro, lu terkena.. best komen tu, ada rasa menusuk2 tak?

Unknown said...

kalau lelaki yang bagi komen tu mesti kau panas kan??mesti macam takde masa kau nak gentleman2 kan??hak3..tapi apa point yang female tu cakap betul lah rasanya..cuma tak tahu benda tu memang kau buat ke?

Personal : Berdiam diri bukan bermaksud pergi.

Aiman Toreq said...

why do dogs lick their balls?
BECAUSE THEY CAN.
same principle applies to men.

men are graphical.
i'm sorry but the first things we're attracted to is the physical characteristics of another girl.
don't bloody lie that you girls aren't like that too.
the difference is that we're attracted to it more than you guys.
give that particular dude a chance of knowing you, trust me, after some time, physical attractiveness would be the last thing in his mind.

Anonymous said...

lupi..sape doe? aku rase cm taw jek..yg 'itu' ke??

~r0y~

Ihsan Fahmi said...

betul tu. aku sokong. kalau tiap2 kali kuar walau bukan gf sdiri pun, 99.6% kaum adam kuar duit.

0.1% kedekut,
0.1% takde duit,
0.1% dompet baru pas kene cilok, 0.1% takde sebab.

bler kte wat baik lebih sket, mula-lah kata taktik nak ngurat. padahal blanje ikhlas kot. bler kte xblanje, mula-lah kata xgentleman.

solusi die satu je aku jumpe.

Jadi gay. Untuk sementara.

cEro said...

sbg laki, aku just nk bg pendpat peribadi..
pompuan mmg nak dilihat lebih dr luaran kononnya..
tp adakah diorg tgk laki secara menyeluruh??

"that boy hensem laa, cute laa.."
"mamat tu nmpak cool..."
tu sumer bukan luaran ke??
pernah dgr
"laki tu baik laa.."
jarang kan??
hm...

Admin said...

@Nyetok

terasa sikit la, da die kata aku mcm2. kalo org kutuk ko, ko rasa bahagia ke..ngeng betol. tp tak la rasa seperti "sapa mkn cili die rasa pedas"

Admin said...

@Sendra

nak tau, tny member pompuan aku. jgn tny yg aku xpena banje. huehue

Admin said...

@Aiman Toreq

ntah nye, diorang pon dua kali lima, aku plak yang kene. dah nama lelaki, msti la nak tgk awek cun. lain la gay ke, adam lambert ke. :|

"give that particular dude a chance of knowing you, trust me, after some time, physical attractiveness would be the last thing in his mind."

sokong 100%

Admin said...

@Roy

ntah la wei, die tak tinggal jejak. xkan aku nak men tuduh je. :P

Mr. Vetalocoz said...

komen sape yang agak poyo tu???

Abdul Rahman said...

rancak gile orang komen kat sini.. sampai esan guna kaedah matematik percentages.. woahh~

pada pendapat aku la..
standart la wehh!!! kaum lelaki akan sebut comel, cute, shumel, kiut.. ehh sama je.. =="

bak kata esan..
lelaki ada 4 slot.. jadi jangan haramkan apa yang halal.. sekian.

Admin said...

@Ihsan Fahmi

ntah la perempuan, nak kene layan mcm puteri baru puas ati kot.

ak xnak jadi gayyy waa

Admin said...

@cEro

tol3, diorang kalo tgk seseorang jejaka tu, dlm hati diorang berfikir cmni ke;

"Baik ke tak mamat tu aa?"

Common sense. tau sendiri jawapan.

Admin said...

@Mr. Vetalocoz

ntah ler, kononnye mewakili kaum wanita la lagaknya..hmm

Admin said...

@Abdul Rahma

ntah ler, die xpena jmpe lelaki kot.

Aiman Toreq said...

mane comment aku? haha

Anonymous said...

lek ahh lut, aku ade. cehh hihi. poyo je sang female tu, diorg mmg sme jugak. hipokrit. see aku backup kau, baik tak aku? ^____^ shrk.

Admin said...

@Aiman Toreq

ntah la bro, blogger ada probs sket..

Admin said...

@shrk

haha sayang ko shrokk :P

Anonymous said...

hihi syg kau jugak thennn :D

Admin said...

Assalamualaikum...

Saya baru je diminta oleh "kawan perempuan" untuk putus hubungan. Ini dah masuk kali kedua dia buat hal macam ni. Dulu kata dah terima pengajarannya, dah sedar, dah insaf, tapi kali ni dia buat lagi hal.

Saya dah jadi lelaki yang lurus, baik, tak merokok dan terlalu jujur, tapi rupa2nya itu semua belum mencukupi lagi. Janji2 semua entah kemana..

Agaknya sbb sy ni kurang kemampuan utk selalu belanja dia, kurang kemampuan utk selalu bawa dia jalan2... Saya pilih dia sbb rupa dan fizikal dia sederhana dan mungkin bagi org lain tak lawa. Tapi jika seseorang nak khianat dgn kita, ia tidak kiralah lelaki atau perempuan, muka kacak atau tak, muka cun atau biasa2, hati kalau tak ikhlas tak guna, macam2 blh terjadi...

Admin said...

@Ahmad Zaki

Waalaikumussalam..
fakta pahit mengenai perempuan ni, bila die dah tak suka, mmg susah nak buat die suka balik..(dah kene jugak)

tapi tak bermakna bro mesti putus asa. bak kata omputih, regret what u have done, rather what u havent.

kalo still tak dpt jugak, redha je la.. banyak lg bunga diluar sana(ayat standard, sori)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails