Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jul 7, 2010

Wah Mengejutkan

Kelik untuk paparan HD.

Tengok ni dulu baru faham, sini.

Ok aku terkejut bila dapat tau pasal ni. Kawan aku, empunya formspring ni lagi la terkejut. Takda hujan, takda ribut, die yang kene. Kesians. Kepada yang bertanya tu, bukan die yang tulis kat shoutbox aku tu. Walaupon mungkin ada kemungkinan di situ, tapi die cakap tak. Aku percaya. Aku jenis yang percaya kawan.

Aku terkejut bercampur terharu, siapa la agaknya yang bertanya tu. Dah macam seorang perempuan yang cemburu bila ada orang kacau boyfren die, hahaz perasan jap.

Klah, nak sambung tengok Spain vs German.

ps: kepada 'Female' dan yang-bertanya tu, show yourself~ kalo nak privasi, ym aku kat lut.exia

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails