Followers

Jul 27, 2010

Gadis Idamanku



Salam,

Nak tau camana gadis idamanku. Ha camni rupenye.


Lawo tak? :D

.
.
.
.
.
. eh jap.


Erk?

Pulak dahhh..haihhzzz
Aku taktau asal aku rasa kecewa gila lepas tengok gamba ni. Rasa macam masa depan yang gelap. Heh?

ps: Ni bukan gadis idamanku. Saje je gimik. :)
ps: gambar credit to oh tidak!

8 comments:

cEro said...

owh, ini gambar grup pompuan baju skola yg tunjuk jari hantu masih2 dengan muka konon hot tu kan??

aish..
tetiba rasa nak kawen omputih, sbb minah melayu semua menghampakan...

LUT said...

@cEro

yeap ni la gmba nye, aku crop sket. yang lain xhot. ahaks.

tu la pasal. muka lawa, bertudung. cantik sangat dah. tapi slack betol la.

kawen ngan amoi ah, hahah :P

cKyN WaN said...

haaiihhhh orang zaman skang ni, mcm2
aku mmg anti sketla ngan org2 y suke tunjuk kelebihan jari tengah plus mencarut2 bagai ni.
lagi2 perempuan. drpd org nk pandang ramai2 terus tak pandang sebelah mata.betul x?

tapi laki pulak dah mcm biasa pulak benda2 alah cmni. aku xkesah kalo buat sesama dorang janji jgn depan aku kekeke

LUT said...

@cKyN WaN

tol3, lagi2 kalo yg muka lawa cmni..markah trus down gile2. hahah

diraja22 said...

budaya songsang diagong2kan..

aleen adela akoo ^_* said...

mak aihh..speechless!hu3
tompang lalu ye hencek punye blog..

LUT said...

@diraja22

setuju2..huhu

LUT said...

@aleen adela akoo ^_*

haha bole2, lalu la slalu yek :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails