Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Mar 15, 2009

WHAT-A-DAY 2

"lupi bangun!" -bapak wa

ahhh kaco gile wa nak tidoo,
mlm sblom tu da la tdo lewat.
iskk.

bgun tido - mandi - sarap - tido balik (kat sofa)
Zzz. sekali lg kene kaco of cos...
gerak g pwtc. ayah wa cam men bantai je masuk jalan..
ttbe sampai~ adeih.
kete parking berderett........
ayah wa park lam The Mall.

jalan kaki g PWTC.
ramai nak fampos org. lemas lemassss
tujuan : melawat pameran pendidikan MARA & MATTA Fair
tp MATTA x gi cos kene byr, wakaka, kemut seyh
jmpe Raja, Akem, Wan, Idham, adek Raja, Fiqa. adei laa..
hauhau

pas uh gi Stadium Melawati, UiTM ada wat karnival,
pelawat kene daftar. dpt no tuk cabutan bertuah.
bertuah kot. no ayah wa & ayah wa kena. wakaka
dpt sekut setin & selendang UiTM. =="

solat Zohor kat Masjid Negara. lalala~
then gerak gi UIA jmpe kkk aku jap.
sesat lagi~~~
tp last2 jmpe gak a, xlama pon sesat.

nak masuk UIA tu jem gila, bkn jem roti atau jems bond. jem gila.
oso non es trapic jem.
xkasi dak luar negara masuk, yg illegal la.

solat Asar kat masjid UIA, :)
wa sempat baring & berangan. wakaka
pastu ayah kol suh turun, Zzz

jmpe kkk aku die ngadu xleh instal printer.
so die kasi laptop & printer die suh aku instal.
haih~ tu pon nk suruh aku.

then, solat Magrib kat masjid al-Hasanah. :)
ade org jual kepok keping kat aku,
aku ckp la xda duit. mengucap pjg die. adei la..

pastu singgah warta soping brg dapor.
plan g tesco tp tp...
tah. layan je~

kol 10 sampi umah. Solat Isya :)
pastu aku masak telur dadar makan nasik,
pastu online! isi borang online!
ah ah ah

1 comment:

Ihsan Fahmi said...

lut..dapat..selendang..

biler nak tunjuk gambar ko pakai selendang?

wahahhaahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails