Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jul 1, 2009

Hello

assalamualaikum.
hye2. senanye nak cite tp taktau nk cite ape.
saje post nih takot blog nih basi plak.
wuuu~

da masok uni ni, satu mende je x syiok.. lambakan kerja yang aku malas nk buat tp kalo xbuat abes CGPA aku machaa... tension2. da la td kene quiz. satu soklan un xleh jwb. vavi.
8 July ada test smpai bab 5 (physics) ahhhhh
aku baru master bab 3. (master aka faham sikit la)

calculus plak lecturer men ajar je..smpai bab mana aku tatau..adess
english kene wat poster ngan drama beb. DRAMA!! pakcik xreti berlakon laaa
aku ni jujur org nya. ajajaja.

chemistry........buku die da macam novel. pjg jela2 ayat. kalo fhm xpe gak.
haishh. dah3 smpi sini je la story, nak wat report (yooo lahhh) 
adios. salam.

ha btw, selamat ulang tahun kepada Subi, (1 July) dan incoming Izzatee (3 July).


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails