Followers

Apr 20, 2010

18 April 2010

Sory yang kiri tu kurang hensem, :P

Akhirnya, kami bertiga ketemuan. Macam tak percaya pulak. Tapi dah jodoh, ketemu jua, huehue. Aku dah la tak biasa ngan orang-orang baru, lebih-lebih lagi berlainan jantina. Aku buat cool je la aritu walaupun dalam hati, "masak aku camni,..masak2.." Yelah, taktau nak cakap ape. Wuu sebab tu diam je. Dah balik baru ada idea nak cakap ape. Hadoih. Nevermind lah kan. Jumpe pon dah lebih dari cukup. :)

Nak jumpa lagi, tak puas :P

ps: asal ayat aku cam jambu giler? wakaka..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails