Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Oct 29, 2010

ABC123

Salam,

Setelah sekian lama aku tak membuat entri baru,.akhirnya tiba lah masa aku update sikit. Kesian blog aku ni, berhabuk. *Ngemmmmmmmm* Camtu la kot bunyi vacuum..

Sebenarnya ada je benda aku nak tulis kat blog aku yang hitam legam ni, tapi isi kandungannye agak kasar, dan sape-sape yang baca mungkin terasa ngan aku. Jadi, aku batalkan niat nak tulis. Walaupun aku memang tak puas hati ngan die tapi aku taknak la buat die terasa..Ntah la. Nak kot, tapi cam better tak payah. Aaaa.

Dah start emo dah.

Berhantu betol blog aku ni, time tulis je naik emo aaa..

Padahal takda apa nak diemokan pon (sedapkan ati). Ergh aku nak hentikan la habitat emo aku ni, serius aktiviti emo ni efek kat study aku. Dah nak ujung sem baru sedar? Ahaks. Oops. Zz.

Ouh btw, malam tadi Final Gadis Melayu 3, (wah ceyhh promot disitew) dan malam tadi jugak la aku ada test Statics. Boleh tahan susah gak la..mana tak susah, study malas. Sienz.. Ha GM3 pemenang Cik Rina, huhu tahniah2..tapi aku sapot peserta paling muda. Kih3. Dapat la jugak top 5..ok la tu kan. :)

Ok la tu, sebagai entri pemanas badan, lama tak menulis idea-idea bernas tak keluar lagi. Ok chowzers~

2 comments:

cEro said...

haha, ape kene ngena dgn tajuk entri ABC123??

Admin said...

dah takda idea..zz

tp abc123 lebih kepada entri yg testing2 aje..xda pengisian yg penting. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails