Followers

Jan 6, 2011

"Apa Nak Jadi, Jadilah!"

Tajuk entri merupakan ayat taboo bagi aku, diikuti dengan..

"Yang penting aku luahkan ape yang terbuku di hati ni!"


*
*
*
*
*

Ok lepastu aku akan buat/cakap sesuatu yang akan aku sesal sepanjang hayat. Haiz.

Kalau la aku boleh tarik balik kata-kata aku tu. Hmm.. Akibat terlalu banyak main game, dah taktau efek kepada masa depan. Bukan macam game boleh main semula or dalam bahasa dota 'rmk' aka remake. Life ni, apa yang dah jadi, jadi la tak boleh nak tarik balik. Kalau dah orang benci kita, memang susah nak buat mereka suka kita kan? Terlajak perahu boleh berundur, terlajak cakap, tanggung la akibatnya.

Ni aku nak nasihatkan kat korang dan diri sendiri, bila korang nak kata sesuatu yang 'berat', fikir banyak-banyak kali. Dua kali serius tak cukup.Fikir apa yang korang akan katakan tu akan mempengaruhi anda dan orang sekeliling anda. Terutama orang yang anda sayang.


ps: this kind of things happened to me twice and those were the most regretted things i ever experienced.

1 comment:

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! :)

Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails