Followers

Aug 29, 2013

Anjakan Paradigma

Perlu laksanakan anjakan paradigma, berubah ke arah lebih baik. My current self is in critical condition.

Yang paling utama sifat malas dan suka buat kerja akhir minit. Umur sudah menjangkau dua dekad dua tahun, tapi katil masih bersepah, baju masih bersepah, bangun lambat. Selalu subuh pukol 7. Lagi 3 minit nak syuruk. Zz.

Keduanya, socially-awkward attitude. Serius, masalah ni sangat...tah la. Made me really uncomfortable around strangers and newly met people. Ambil masa sangat lama nak bonding. Sigh.
Satu perkara aku ni jenis yang one-on-one. Kalau berdua-duaan baru aku banyak cakap sikit. Pelik.
Kalau ramai-ramai tak berani nak bercakap sangat zz. Malu konon, hempuk karang.

Ketiganya, hasad dengki. Normal la hasad dengki dan iri hati ni..tapi aku rasa aku dah bole overcome masalah ni. Kurang la sikit hasad dengki iri hati terasa hati semua ni. Kalau orang tak ajak ke, pergi mana tak ajak ke, etc tu terasa la jugak tapi tak kisah sangat pon. Hak diorang lah nak ajak ke tak nak.

Keempatnya, dan yang selalu diulang-ulang dekat blog ni ialah soal hati. Sejak kene tipu hari tu, rasa cuak nak suka kat orang. Karang kene tipu lagi menangis tak berlagu la aku. Tried so hard not to be emo, but in the end.. asdf!

Terakhirnya, aku nak beli phone baruuuuuuuu. SS4 or HTC One or IP5 or Xperia Z Ultra???

ps: lol dont laugh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails