Followers

Jul 13, 2009

PPSMI : mansuh?

akhirnya mansuh balik, kira yg da baja lam BI tu hanya experimental saja
tapi aku xkesah pon baja lam BI
(korang kesah ke?) yelah bajet pandai BI la kan, sheesh..

kat berita tv un ckp prestasi smakin meningkat (ye er?)
tp kenapa mansuh gak? magic ka? eh silap..magis kan?

mereka2 yg nak dimansuhkan PPSMI ni kerana golongan luar bandar..
kurg menguasai BI..tp dulu aku un tinggal kat kg. kira luar bandar gak ape..
still faham je BI, xde la ssh sgt. (unsur bega)

yelakan cite omputih berlambak kot kat tv.. mereka2 yg luar bandar un ramai ada estro. aku xda estro pon bai. tgk saluran yg ada2 ja. (terharu jap)

ajar lam BI, budak2 xfhm? so aja la BI dulu.. adoi la..
asek baja dlm bhasa melayu je..bile nak maju? tak tak bkn camtu mksud aku..

cth: kalo ade org ckp lam BI, tapi kita xfhm..cmna? org mengumpat sebelah pon kita xfhm.. -_-"

tgk orang cina, tiga bahasa.. TIGA kita SATU?
3 vs 1 sape menang? hangpa ckp sket kat aku.

zzz cam pelik la post aku kali ni. teheee.
tu je. adios!

ps: aku xterer BI, :)

4 comments:

Asyraf Abdul Rahim said...

em ntah. aku tengok kalau PPSMI ni dimansuhkan, ade baik buruk nya.

kalau tak mansuh pun sama. ada baik buruk dia.

emm. harap apa yg pemimpin kita buat ni betullah.

jgn dibuatnye kita jadi mcm tikus makmal pulak.

enyheartsdiamond said...

pegy blog tun mahathir!

i tgok ramai yg vote x stuju dgn dasar ini!!

LUT said...

Asyraf: betol3, suka suka je tuka2, ingt ni mende main2 ke, duit pon terlibat beb.

LUT said...

enyheartsdiamond : ape blog mahathir? hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails