Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Aug 16, 2009

15 Ogos 2009

bangun pagi gosok gigi guna kdomo lion~
gigi putih sehat kuat~ bila guna komodo lion~
ahax3

ari sabtu yg indah~ indah kot leh bgun lmbt. aku plan nk g pc fair, nak beli brg sketul dua. tp transport xda. nak gi ngan moto, aku tatau jalan. skali jiran aku pny broadband rosak, so die nak gi la pcfair tu nak repair. aku pon ape lg, join la sekaki. walopon satu badan aku masok kete die. miahaha

sesat sket2 sblom smpi tuh, al maklumlah second timer gi ctu. die wat pcfair kat stadium tertutup, kecik je lah. tp ok la, byk2 kedai pon jual mende same gak. aku angkut headphone ngan keyboard protector. RM25.

balik lam kol 4, pastu aku tido kot. tak hingat. malam lak gi convo fair. amy search dtg wat show. mende free jgn dilepas peluang. so aku gi la ngan jiran aku. mkn lu jap, nasi kolong + coconut shake, layan. RM5.50. bole la... pastu round2 la convo fair tu 4-5 kali. saje exercise... ~_~

balik kol 11, penat. gi mntak game ngan member. Left 4 Dead. men kejap, crash.crash. harini je ok xcrash, da abes un main.

mlm tu ada arsenal lwn kan, tp mls nk tgk. ingtkan xbyk gol..skali 6-1..nyesal x tgk.haha pape je la. adios.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails