Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jan 28, 2010

Minggu Lepas2

Lama jugak aku tak update blog ni, bukan sebab takda masa, cuma takda idea. Tajuk blog aku pon da nama IHaveNoIdea. Hehehe.

ok emm nak cite pasal ape ek?

waktu cuti semester aku ada kem, nama kem "Soaring The Eagle". Nama nak gempak jeh. Cuti seminggu, kem ni pon seminggu so aku takda cuti la kiranya. Hisk3. Nevermind, kem tu seronok jugak. Makan best, bilik tido best, ada pantai, ada futsal, ada amoi, dll. Kem ni wajib untuk Petronas Scholars, so terpaksa la pergi kan.

First day aku tak berapa aktif sangat. Hari berikut2 nye baru aktif sket. Ingatkan tak seghonok, upe2nye seghonok. Huahua. Aku paling suke malam last skali. Ada parteyh! Haha suma orang gile2 malam tu :)

Then, minggu ni dah start Sem 3. Wuuu da nak masuk undergrad dah :-s Aku tau sem ni mesti hardcore sebab suma subject kental2. T_T PHYSICS, CALCULUS, CHEMISTRY. Kalo + BIO mau pingsan aku. Hmmm. Semangat ingin menempuhi Sem ni da ada, tapi.. hmmm. Sifat malas masih lagi bersama diri ini. Camana nak buang sifat yang musibat seperti malas ni ha? Insya-Allah aku boleh! (ceh..)


Aku dah cite kan yang aku dah pindah hostel. Yang paling syok kat V1(hostel baru) ialah DC++, thnx to israa, kitorg semua boleh share files :D games, movies, musics semua ada. Seronot2.

k lah chow. Salam.

ps: nanti nak post entri emo. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails