Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jan 14, 2010

Sekitar 3 Hari Ni

  • Rabu 13 Januari

Dapat tahu kene pindah hostel. Blok aku sahaja yang kene pindah iaitu blok Propana yang kusayangi, kurindui, kukasihi (errk?) :| Aku paling tak puas hati kerana diberitahu lambat. Ingt kitorg ni ada barang dua beg je ke? Dan kedua paling tak puas hati, kene pindah time FINAL EXAM. Aku dah la tak study lagi Islamic Studies(IS) tu. Hmmm harapan la nak dapat A IS :P Hari Rabu la kitorg berpindah, sebab hari Khamis nak balik rumah dah selepas habis paper IS. So terganggu la proses study aku (lalala~).

  • Khamis 14 Januari

Paper IS sangat, paling, maximum, optimum punya susah. Time exam tu aku dah la tengah mengantuk dan pening lalat. Baca soalan je dah tension. Ni soalan kalo Ustaz jawab pon tatau dapat A ke tak.
Then, habes paper, gi makan jap, pastu siap la nak berambus dari hutan belantara UTP tu. Haa ada satu kisah tragic berlaku. Akem, Arep & Roy terlepas tren. Kesian. Tatau la apa yang terjadi sebenarnya (buat2 tatau~). Mula2 aku nak folo gak naik tren, tapi dah confirm ngan Habib naik keta die, so aku mls nak bagitau (ada kebaikan gak malas ni :D)

  • Jumaat 15 Januari

Harini bangun lambat. (at last!) asyik bangun kol 7 je. Tension2. Harini online saje la keje aku. Donlot2. Hmm, and what made my day today... Windows 7 dah sampai~ Original. Free. Wee~ Gemvire tak tervate aku. Hahahaihz. Khutbah Jumaat pasal penggunaan kalimah Allah. Hmmm it makes me wonder, why all the kaper laknat what to use that holy word. :| Tak boleh ke gune je perkataan God. Nak jugak menyebok. Tah hape2 lah.


ps: penulisan aku agak skema, suke? tak suke?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails