Followers

Feb 11, 2010

Orang Tua Berhati Taman?

A sad cat.

Terutama sekali, orang tua di sini bukan bermaksud orang tua orang tua. Orang tua di sini merujuk kepada mamats & minahs yang tua beberapa tahun daripada aku. Tapi dalam kes ni, aku hanya merujuk kepada mamats sebab..ntah.

Sebab aku cakap mereka berhati taman ialah kerana mereka cepat beremosi dan tersentuh. Jiwa mereka senang menjadi kacau. Macam aku jugak la kot, tapi aku emo secara suke-suke je. Takda la sampai berhari-hari. Betol tak shiro? Huehue.

Hal sebesar kutu atas kepala seekor kutu sendiri pon mereka nak emosi. Tah pahal tah! Lepak-lepak sudah. Tapi kalau nasib menyebelahi mereka, uish bukan main suke lagi. Siap berbangga-bangga lagi. Kalau kalah, ha mulalah emosi, cari salah orang lain. Betol tak Esan? Kita pon taktau nak buat cemana. Kang wat camni, die emo. Kang wat camtu, merugikan diri sendiri. (Mesti korang tak faham) Hahaha.

ps: emo boleh, lebih-lebih tak boleh! buruk!

1 comment:

ıɯɥɐɟ uɐsɥı said...

haih. dunia nak kiamat dah kot.?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails