Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Mar 18, 2010

Benci Bila...

  • Kawan yang cari aku time nak mintak tolong je. Tapi aku still tolong cuma kurang ikhlas. Macah Nasih selalu komplen kat blog dia yang orang selalu cari die semata-mata untuk meminta bantuan. Serius aku menyampah orang-orang camni. Oo kalo berseronok, keluar tengok movie, pergi mandi sungai ke takde ajak aku. o0o. Ahhh.
  • Cakap nak outing tapi kensel last menet. Serius tension. Aku dah bersemangat ape sume. Pastu kensel? Wtf. Panas je. Nak kensel baik cakap siang-siang or cakap tak sure datang ke tak. Frasa kata 'tak sure' tu sama dengan tak datang tapi dengan niat jaga hati orang kan. Aku tau, aku selalu cakap camtu. :P
  • Cuti sem or midsem ada assignment. Lebih-lebih lagi Wiley + assignment ada timer. Fark assignment pon ada timer. Kalo exam ke quiz ke aku faham la.
  • Orang pinjam barang tak pulangkan balik or pulangkan dalam keadaan yang kurang memuaskan. Kalo dah pinjam tu buat la cara pinjam. Letak balik tempat asal. Haizz. Btw, Faris Aiman, stepler ko ada kat bilik aku. Stepler aku hilang so aku sebat stepler ko. Naik cuti aku kasik ye dude. :D
  • Time main dota ada lagger leaver noob ngan mher. Sienz la diorang ni. Grr.

ps: isi masa lapang.. :>

2 comments:

Ihsan Fahmi said...

lagger tu azamal, leaver tu amir, mher tu wan. pro cam aku ko tak ckp lak.?

Admin said...

aku ape? :|

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails