Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

May 15, 2010

Climax

salam,

ahhhh malasnyer nak tulis, tapi digagahi juga untuk menulis sebab aku dah tak tau nak buat apa. Bosan dengan kata lainnya. Atau dalam bahasa Korea, Bosaengheyo. Tambahan pula, aku dah lama tak post entri baru.

okay recall balik the last few days. Final exam. Perfomance... Calculus below average. Physics slightly better. Chemistry I don't know. :|

Semalam(Jumaat), main futsal. Terbaik gak lah. 6 vs 5. Aku team yang 5 org. Tapi tetap score banyak gol. Huehue dak-dak Chemi baca ni mesti akan memberi reaksi negatif. :D Lawak pulak aku main defence, tah hape-hape. Suma stock nak ole aku je. Pfft.

Harini(Sabtu) aku memutuskan untuk balik rumah naik moto. Em dari UTP hingga ke Bandar Baru Bangi. Lebih kurang 250km, berdasarkan speedometer moto aku la. 4 jam perjalanan. Alhamdulillah selamat sampai tanpa sebarang calar kepada moto atau tuan moto. Bertolak pukul 8 sampai pukol 12.

Pukul 2 ada orang ajak pergi JomHeboh dekat Putrajaya. Penat tapi folo je lah, bukan ada benda nak buat pon. Cuaca jangan cite, panas macam dekat gurun. Then, gi Alamanda, amek ekon sket. Cool off. Ada peristiwa pelik-pelik berlaku semasa kat Alamanda tapi aku malas nak cite. Anoyyed pon ada. Ades.

Around 6 sampai rumah. Penat. Lapar. Sekarang ni tengah lapar nehhh.


ps: tekad, nekad, taked, naked nak beli SE Yari. xD


4 comments:

SHERAGUS said...

adek aku dah pkai SE yari. sumpah aku rse nk debik je adk aku :|

Admin said...

asal nak debik plak =_="

SHERAGUS said...

sbb die pakai SE yari. aku pkai nokia ngn iphne je. ehh kena besyukur ye,, alhamdulillahhhhhhhh

Admin said...

yari murah je ponnnnnnnnn, ko nak jeles ape :|

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails