Followers

Jun 21, 2010

Apabila Gadis Comel Berkata-kata

Comel ke?

aku start tego dulu. perbualan ym. dah selalu tego tapi kali ni dramatic sket.

"Hye, awak. Salam"

"Salam..hye.."

"Sorang je?"

"Tak lah, ada seribu orang ni tak nampak ke?"

"Ngeheh okay-okay.."

"K.."

"Awak buat ape tu?"

"Ntah la, online kot."

"Ades, ok2..emm nak tanya sikit bole?"

"Tu da tanya..hmm bole la kot."

"Hmm awak ni da berpunya ke?"

"Single-pringle je.."

"Ye ke? Wah bole masuk line ni.. :P"

"Tak boleh!"

"Lar kenapa?.."

"Eee cakap tak boleh tak boleh la!"

"Okayy, ala nak gurau2 sikit pon tak boleh.."

"Tak!"

"Comel la bila awak marah, hihihi"

"Eeee"

"Haha okay-okay tak kacau da"

"Bagus!"

"Okie tata~"

"Bai!"


*********

"Eh jap tunggu2!" <---awek tu.

"Ha apedie?"

"Awak tinggal kat mana?"

"Dekat B.B.Bangi je, asal?"

"Siriyes??"

"Muka saya ada nampak main-main ke?.."

"Mana nampak muke awak! Eee"

"Hehehe..apasal tanya?"

"Takdelah, saje je.."

"Okay.. hmm"


*********

"Keluar jom! Makan! Lapa! Awak belanja!" <--hamek ko 4 das!

"Hah? Asal tibe-tibe.."

"Nak tak??"

"Err boleh je, awak tinggal kat mana?"

"*tutttt*"

"Laa dekat je, nak saya pikap ke?"

"Mesti la! Awak ada kete?!"

"Ada..kenapa semua nak ada tanda seru.. -_-"

"Hahaha!"

"Suke plak.."

"Eee biarlahhh"

"Okie..kol bape ni?"

"Lepas magrib. Ok?"

"Ok..."



ps: bersambung~ aku nak sambung cite kenangan lepas ni. Cite ni aku sambung selepas tu. Orites!


12 comments:

princeduyong said...

comey beb...

m i r a f i q a said...

huiyo. brutal sehh

Ihsan Fahmi said...

walans. gadis mane plak nie..

LUT said...

@princeduyong

awek dalam gamba tu ke?

LUT said...

@mirafiqa

apa yang brutal?

Mr. Vetalocoz said...

uish...cam tu pn ade...

Sky Before Pinky said...

wah..tu dalam YM eah..beraninye..pastu ape trjadi??

LUT said...

@esan

adow la, hahaha

LUT said...

@Mr. Vetalocoz

ada la kot..huahua

LUT said...

@Sky Before Pinky

haa bersambung, tunggu2. bz sikits skang. :P

pop rosak said...

wow! untungnya ada YM! haha :)

LUT said...

@pop rosak

ym free je kott haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails