Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Aug 12, 2010

BF vs GF

Salam,

Maaf lama tak update, internet cam harem kat utp. Time aku nak post blog la internet down down. Tapi dun wori, sekarang aku kat rumah. Walaupon agak lembab tapi tenet kat rumah masih boleh jalan lagi.

Kali ni aku balik rumah atas banyak sebab,

  1. Nak jumpe/berdota dengan K_wan13 sebelum die fly pergi Indonesia. Lom fly lagi tapi aku dah terharu. Isk3.
  2. Nak jumpe orang arab iaitu Shirok, Bell(mcm mustahil) dah balik Mesia bukan nak cakap zz.
  3. Nak jumpe beliau yang tinggal dekat dengan MFI. Harap-harap jadi la..
Nampak ringkas tentatif ni, tapi secara realistik amat sukar tuk dilaksanakan. Ini disebabkan oleh, aku hanya balik dua hari, sabtu malam aku da balik utp semula. Assignment & Quiz menanti. Kene prepare, taknak macam sem 3 dulu. Score tah pape.



ps: short update only. :3


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails