Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Aug 7, 2010

PC Fair 2 xD

EPSON terbaek! Haha.

PC Fair datang lagi. Aku tak lepaskan peluang untuk berkunjung ke KLCC yang aku pergi time PC Fair je. :D Tatau nape aku rasa kali ni orang lagi ramai daripada PC Fair dulu. Sesaks! Nak wat sesi bergambar pon susah. Huehue.

Seperti dalam gambar, (aku kiri, esan kanan). Aku berebut ngan esan nak amoi yang baju putih, tapi aku yang dapat. Ahaks. Takpa esan, next pcfair aku kasi can kat ko plak. Hehe. Ada lagi gambar tapi ada dalam fon. Malas transfer. :)


Divoom: Revo 3

Aku angkat speaker di atas kerana harganya yang jauh lagi murah dari brand seperti Sonic Gear, Altec Lansing, etc. 60 Watts hanya RM145. Kalo brand lain, 20 Watts je kot. Hmm hmm.


Divoom: Titan 777

Ni aku tolong belikan untuk Nasih, terima kasih kepada Abedu, K_wan13, Esan kerana tolong angkat..huhu

Tu je, adios. Penat sangat sampai pening kepala :'3

3 comments:

Abdul Rahman said...

sama2. :D

Anonymous said...

asal aku tengok bentuk ko nyer speaker sama ngan evo 3 yg haziq punya?

n aku punya tu sama rupa macam zakwan a.k.a roomie aku sendiri yg punya? dahlah laptop dah sama. memang la gay kitorang ni.. hmmm. O.o

Admin said...

biasa la gay~ hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails