Followers

Aug 16, 2010

Si Dia Pengsan/Pitam Dalam Kelas

Salam,

Tadi sewaktu kelas Differential Equations, die pengsan/pitam. Tatau la mana satu, ape beza pitam ngan pengsan? Hmm. Habes je kelas suma org bangun la nak berambus dari kelas tu. Dah la tadi quiz tak boleh jawab pulak tu. Mesti suma orang(yang takleh jawab) nak blah cepat-cepat.

Tapi tengok-tengok si die tak gerak. Err aku gune si 'die' sebab aku taktau die benarkan ke tak aku taruk nama die kat blog aku yang tak femes ni. Uhuk3. Lagipun die baru masuk, aku un cakap bape kali je ngan die. Pastu tengok tak gerak-gerak suma(lelaki) risau la. Pompuan ada yang rilek je blah dari kelas. Macam takda ape berlaku -_-"

Try kejut, tak bangun. Bagi air la ape sume, tak bangun-bangun jugak. :-s

Lama sket die sedar..lega-lega. :D Tapi die tak larat nak jalan. Si Bata & Bull (hero-hero) gi poket C amek kerusi roda. Jauh gak la seposen poket C tapi demi si die, jarak bukan penghalang. Ceywahh. Aku duk perhati je la. Ramai-ramai tolak kerusi roda pon tak manis sangat. Huhu.

Sewaktu kelas tadi tengok die dah ok. Tapi cam tak bertenaga sangat la. :)


ps: ah lupe amek gamba.. :3

4 comments:

nadiah_abdllah said...

si dia... budak group aku masa MAS July'10.
eheh.
ada apa2 ke lut? gaya caring semacam je?

[Pompuan ada yang rilek je blah dari kelas]
akulah tu.
haha.

Ainna Emira said...

banyak btol kes orang pengsan dlm class sejak2 UG neh, kenapakah? -.-'

btw, sapekah dye? :)

Lupi said...

nadiah;
mesti la caring, kesian die..

Lupi said...

ainna;
panas sgt kot cuaca.

dia ialah.. carik lah. sng je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails