Followers

May 16, 2011

Bertimpa-timpa


Assalamualaikum,

Secara jujur nye ni bukan minggu yang best untuk aku walaupun cuti. Lepas satu-satu nasib agak malang menimpa(malang la sangat). Nak cite tapi mungkin akan menjatuhkan nama sesuatu pihak so baik tak payah la. Mungkin ni balasan Allah kat aku sebab selama ni banyak buat dosa, pahala buat sikit. Aku terima, aku redha.

Sedih jugak la bile orang yang dulunya rapat ngan aku, dah tak brape nak rapat. Sekarang ni kalau ada problem dah taktau nak cite kat sapa.

Aku rasa apa lagi sedih daripada ada masalah, ialah takda tempat nak mengadu. Rasa cam nak kentut tapi kene tahan. Emm kentut tak ganas. Berak la ganas sket.

Apasal lah aku sensitifi gile sekarang. Jangan kata korang, aku sendiri tak faham.


ps: tinggal kenangan.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails