Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Jul 12, 2010

Spesies Terancam

Digitaldome.org

Salam,

Tadi aku beli lauk ayam goreng rempah sama timun + nenas masak lemak. Dah abes kutip lauk aku gi la kat kaunter. Nak bayar la kan takkan nak ngorat macik cashier tu pulak kan. Kat depan aku ada dua orang pompuan. Yang depan sekali tengah bayar, so yang second tu aku ingat nak bayar jugak.

Ok yang second tu boleh tahan la. Malas describe banyak-banyak kang si 'Female' tak puas hati lagi.

Dah sampai depan tu gadis tu tanya kat macik cashier.

Gadis: Emm macik tempat sampah ada tak?

Aku: Tempat sampah? bakul sampah?(monolog)

Macik: Emm ada ha buang kat sini je. *sambil tunjuk bekas kat tepi kaunter*

Aku: Lerr nak buang sampah je ke, siap mari kaunter lagi (monolog)

Gadis: *sengih-sengih malu-malu*

Gadis tu pon buang la tisu dalam bekas tu. Pastu die gi kat meja die. Aku pulak tengah bayar. Pastu gadis datang lagi nak bayar pulak. Adess.

Ok point aku, punya la sopan gadis tu. Sambil sengih-sengih malu-malu gitu. Haiz. Wujud lagi rupenye gadis sopan camtu. Jarang aku tengok sekarang.

Sama gak macam perempuan, kononnye susah nak cari lelaki baik zaman sekarang. Pui! Takyah berbual la. Kita lebih kurang je.

ps: mana nak cari?

6 comments:

afham mohd said...

Sama gak macam perempuan, kononnye susah nak cari lelaki baik zaman sekarang. Pui! Takyah berbual la. Kita lebih kurang je.

gua respek ayat ni. terbaik! haha

Admin said...

ngahah time kaseh!

shazzy :) said...

hahaha title nak gempak

Admin said...

nak tarek reader, ahaha :P

Zufar Najib said...

title x gempak pn aku sntiasa tertarik.ko pakai bomoh tenet eh? haha
joke2.

Admin said...

hahah aku guna bomoh cyber :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails