Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Sep 21, 2010

Patah Heart


salam,

Raya habes sekali ngan cuti, camtu la kiranya. Kalo cuti seminggu, seminggu la raya.. ^^ Aku takda nak cerita banyak pasal raya, seronok memang seronok. Nama pon raya kan, cume raya kali ni aku ada wat target yang akhirnya sangat mustahil untuk dipenuhi. Rumah-rumah yang aku set priority pon ada jugak yang tak pergi. Hades. Sedih jugak la sebab time raya je la relevan nak gi umah orang tanpa sebab :P

Kalau aku tulis panjang-panjang pasal raya pon, takdanya korang nak baca, aku pon malas nak tulis. Mood nak berblogging aku turun sikit (banyak) sejak beberapa hari lepas. Kalau diikut banyak je menda aku nak tulis, tapi mood takda tak jalan jugak.


I ... you.

Salah satu, hanya satu sebab aku takda mood ialah aku tengah bersedih. Sedih dengan diri sendiri yang aku tak pandai nak urus. Secara emosinye la. Aku banyak kali jugak bermuhasabah, apa yang aku da buat sebenarnya. Aku ada buat orang lain bersedih ke, ada buat orang marah ngan aku ke, ada buat orang menyampah nak mampus ngan aku ke, ada mainkan perasaan orang ke..etc. Aku rasa ada...bukan rasa memang ada. Pasti.

Masih tak terlambat kalau aku nak mintak maaf banyak-banyak kat sesiapa yang terlibat. Salah aku, aku mengaku.

Satu aku tak suka pasal diri aku ialah aku tak boleh control rasa sayang aku terhadap sesetengah individu. Otak aku dah warning, jangan sayang lebih-lebih, tapi last-last..lebih jugak. Benci. Tak suka. Pastu kalau sayang aku tu tak diendahkan mula la aku naik emo. Nak kosentret belajar pon tak boleh. Grr.

Nasib baik ada blog aku yang hitam legam ni, boleh luah perasaan sikit. :) K lah, sampai sini saja. Salam. Selamat Hari Raya ^^.


ps: Lupi is trying to be a better man. InsyaAllah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails