Followers

Sep 9, 2010

Raya Check List

Salam,

Entri kali ni akan aku tulis tentatif raya tahun ni. Ahak3, siap ada planning. Ni lah hasil belajar kat UTP (poyo jap, takda blaja pon mende gini). Bukan planning sgt pon, list je. ^^

Encik abah mengatakan bahawa raya dekat bangi sehari, raya kedua chow ke kampung hamalan. Tetapi puan ummi plak nak balek raya ketiga. Tapi still permasalahan ini tidak dibawa ke dewan parlimen untuk dibahaskan. So..aku..ikot je lah -_-" dengan kuasa veto abah, mcmana mau lawan? Hmm.

Aku target nak raya seberapa banyak rumah(chicks) yang boleh tahun ni. :D

Mari kita tengok senarainye, aku susun berdasarkan jarak ngan rumah aku:

  1. Umah sendiri. Hahaha.
  2. Syuk
  3. Amir
  4. Alia Zahira
  5. Aida
  6. Afiqah Rosli
  7. Hanin
  8. Farhan
  9. Ihsan Fahmi
  10. Hani
  11. Acap
  12. Ashira
  13. Aiman Toreq
  14. Akem.
  15. Cikgu Saira
  16. Cikgu Saliza..(thnx hani gitau hahah)
  17. Suraya
  18. Ekhlas/Joe
  19. Izni
  20. Ajeerah
  21. Mimi
  22. Raja
  23. Farida
  24. Cikgu Nakiah
  25. Fyqa
  26. Ainna
  27. Habeb
  28. etc.
rumah yang aku dah pergi akan di italic kan :D
list ni mungkin bertambah..

ps: Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dari tuan empunya blog:

4 comments:

cEro said...

haha, checklist terbaEk!!!
aku suka!!!

Lupi said...

time kasehh, hahah :)

farina said...

ces. aku dekat rumah pon takde dalam list. adoi.

Lupi said...

haha, terkenang yg jauhh :P

jap2 letak, ko wat opn house x?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails