Belanja Klik Sekali! Thank youu

Followers

Mar 3, 2011

Maaf & Pengumuman

Seriously, lama gila tak update blog. Kesian blog aku yg hitam ni olololo. Zzz.

Banyak je story aku boleh cerita tapi kesibukan membataskan. Semester ni serius paling sibuk! Isnin sampai Ahad! Weekend ni je free sebab lab cancelled and takda kem whatsoever.

Cerita-cerita yang tersimpan dalam kepala otak ni nanti la aku cerita satu-satu. Banyak sangat. Kalau nak cite sume kat sini pjg lebar melalut plak. Lagipun aku tak suke campur-campur mende dalam satu post. Serabuts.

Ni kirenye post pengumuman la kenapa aku lama tak post entri baru. :) Maaf ye kepada pembaca setia. Kepada pelawat-pelawat juga maaf tak sempat nak balas kunjungan semua. Internet kat sini bukan laju sangat pon. Hehe.

Ha! Hampir terlupa. Aku dah pon berpindah ke Terengganu. :'( Kepada sesiapa yang taktau lagi la. Kebanyakan kawan sekolah aku taktau lagi. Tapi yang rapat-rapat dah tau la kot..ntah la.

Sedih jugak la nak tinggalkan member baik time sekolah. Susah la nak jumpe pasnih. Kalau aku ada Kawasaki Ninja ke Honda CBR ke bole la jugak turun KL time free. ^^

Paling sedih takboleh nak jumpe beliau.. aaaa jgn nangis zzz. (cakap kat diri sendiri)

Well, dah takdir nak buat macamana ^^. Semoga member-member aku semua sehat dan gembira selalu. Kalau tak gembira buat-buat la gembira. Hihik.

ps: tersenyum sambil menitiskan air mata. :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails